Stala se někde chyba? Nesedí ti velikost? Přišlo ti jiné zboží? Je zásilka poškozená? Nebo sis jen nákup rozmyslel/a? Moc dobře víme, že i takové věci se dějí. Proto od nás máš až 30 dní na vrácení zboží a tým připravený poctivě posoudit tvoje reklamace.
Vrácení zboží
- Podle občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máš právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu do 14 kalendářních dní od převzetí zboží. My ti ale tuto lhůtu prodlužujeme na 30 dní.
- Zboží pošli spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalené na adresu uvedenou výše.
- Peníze ti vrátíme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od okamžiku odstoupení od smlouvy. Avšak ne dříve, než vrácené zboží obdržíme nebo než prokážeš, že jsi zboží odeslal/a.
- Náklady na poštovné při vrácení zboží a odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradí kupující. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Postup při reklamaci zboží:
- V uživatelské sekci najdeš oddíl Vrácení a reklamace zboží, ve kterém máš přehled o všech svých aktuálních i historických reklamacích. Přes tlačítko „Chci vrátit zboží“ vytvoříš novou reklamaci, kterou tě provede náš průvodce.
- Pokud nemáš uživatelský účet, stáhni si reklamační protokol tlačítkem níže a vyplň jej.
- Pro bezproblémové vyřízení reklamace vyplň všechny položky v reklamačním protokolu a závadu popiš co nejpodrobněji. Nezapomeň uvést číslo bankovního účtu. Pokud nepůjde vadu odstranit nebo nebude zboží dostupné, vrátíme ti peníze.
- Vyplněný protokol vlož do zásilky s reklamovaným zbožím. Doporučujeme přiložit také kopii daňového dokladu – faktury.
- Pokud je potřeba doložit poškození fotografiemi, pošli je na e-mail reklamace@sportega.cz spolu s číslem reklamace a číslem faktury.
Při vrácení zboží nebo reklamaci odešli zásilku na tuto adresu:
- Sportega s.r.o., reklamační oddělení
- Švehlova 1719/80
- 664 51 Šlapanice
Několik tipů pro bezproblémové doručení do našich rukou:
- Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, může být odesláno zpět.
- Zboží můžeš reklamovat také na našich prodejnách.
- Zásilku posílej dopravcem s osobním doručováním.
- Zásilkovnou, prosím, balíček neposílej.
Co je ještě dobré vědět před reklamací
- Na zpracování a posouzení reklamace máme 30 dní od doručení. O výsledku reklamace tě budeme informovat telefonicky, e-mailem nebo v uživatelské sekci.
- Při jakékoli customizaci produktu, jako jsou různé polepy, potisky, broušení a podobně, není možné produkt vrátit do 14 dnů. Při vrácení vypletené rakety ti bude z ceny odečtena cena výpletu.
- Doporučujeme ti prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se s dopravcem záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě už není možné uznat.
- Průběh reklamace můžeš sledovat ve svém uživatelském rozhraní nebo napiš na reklamace@sportega.cz.
Na základě přiložených podkladů reklamace odborně posoudíme a stanovíme další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost, nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci.
V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, zašleme kupujícímu opravený výrobek, nový kus nebo vrátíme kupní cenu. Učiníme tak bezprostředně po posouzení reklamace. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.
Reklamační řád
Odpovědnost za vady zboží, záruka
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.
Minimální záruční lhůta
Zákonem stanovená minimální zákonná lhůta je 24 měsíců. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.
Podmínky záruky
Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.
Reklamace zboží
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět.
Za vyřízení reklamace je odpovědný pracovník určený prodejcem, jehož jméno je možné zjistit ze stránek prodejce. V případě problémů s reklamací můžeš kontaktovat, kteréhokoliv zástupce provozovatele uvedeného na kontaktní stránce.